Biožena

30.12.2016

Nejsem žádná biožena...Nejsem vážně...snažím se,ale občas sem prostě strašně pohodlná na všechny ty bio produkty nebo prostě jen unavená,takže i mně se stane,že sáhnu po konzervě nebo hotové rajčatové omáčce ve skle místo toho,abych ji uvařila sama doma (ačkoliv rajčata jsem letos na zahradě pěstovala..dokonce mi chytla plíseň déle než tátovi,takže sem na sebe byla hrdá)..Ale když jsme u toho bio..jasně že to není jen jídlo a kosmetika..já se na stranu bio přidala s plenama..jo,taky jsem dlouho váhala,ale díky kamarádce a její hooodně dobré přesvědčovací technice a demonstrativní ukázce na trenažéru (její dceři), jsem se rozhodla,že se do toho taky pustím...Nemyslím si,že tím,že já začnu používat bambusové pleny zachráním planetu (tak naivní nejsem ani já),ale řekla sem si,že když už sem s tím mým Krakenem (teď sem ho dvě hodiny uspávala,takže spolu tak úplně nemluvíme) děvět měsíců tahala a... no a tak dál,tak mu chci přece jen dopřát to nejlepší.. a co může být lepší než vyměnit igelit za přírodní bambus (já bych se taky nechtěla dvě nebo tři hodiny nechat zavřit do igelitu,kde si akorát tak uženu paviání zadek)..takže látkujeme,předpíráme,pereme a sušíme a nemažeme a nejsme zapocení a zpruzení a protivný (no protivný jo,ale to spíš hlady)..nepředstavujte si to jako kovbojku,protože bez pračky a sušičky bych se na to vykašlala taky...jinak kdybyste měli zájem https://www.sweetmonkey.cz/ (paní je strašně milá a ochotná,tak se jí nebojte) a já jdu pokračovat v krasojízdě...čekají na mě pleny z dnešní noci.. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky