"Bjůty" rituály

30.12.2016

V běhu událostí jsem se rozhodla pro další lehkou recenzi, tentokrát se bude týkat našeho pokladu a koupacího a večerního rituálu. Jako každý chlap, tak i ten náš "zázrak" je nejšťastnější nahatej a když kolem něj ještě lítá ženská, tak koupání probíhá bez řevu, ba dokonce i s úsměvem přes celou hubičku (má jí ještě malou, proto hubičku). V prvotní fázi jsem pořád přemýšlela, čím budu to naše princátko mýt, protože jestli bude aspoň malinko po mně (zatím po mně zdědil jen barvu vlasů), tak mu to teda nezávidím, protože já si se svými ekzémy a dalšími problémy užívám dodnes...Na doporučení kamarádky (děkuji zkušené matce Evině) jsem sáhla po výrobcích z lékárny značky LINOLA a musím říct, že sem byla příjemně překvapená, a hlavně maximálně spokojená. Sice používám jen dva výrobky, ale úplně to stačí...Mařenka se krásně "vyloupnul" z poporodních ekzémů a je z něj kluk na ženění.

  • Koupelové aditivum - co říct? naleju odměrku do vaničky, malého táta namočí a vymáchá (já mám jen jedny záda, tak ať si toho našeho buřtíka koupe sám) a v podstatě ho už nemusím ničím mazat, protože koupelový olej ho "namaže sám". Příjemně voní a bonus navíc...já si ho dala do vany taky a pokud Vás v zimě žere všechno jako mě, tak vřele doporučuju...
  • Linola krém - Mařenka ho používá na obličej, a to hlavně když jdeme ven, protože přece jen venku mrzne a já si ten ksicht taky ven mažu...jinak stejně jako aditivum, hezky a jemně voní a od té doby, co si s ním oba mažeme obličej jsme jak z photoshopu (pro starší čtenáře bych doporučovala používat jen když máte místo kůže na obličeji šupiny nebo jste scvrklý jak rozinky)

Další výrobky, které hojně používám po koupání jsou masážní měsíčkový olej značky Weleda (ten jsem dostala darem a zvykla sem si ho používat jako uklidňovák před "poslední večeří) a mast na královský zadek od Bepanten (ten používám jen výjimečně, protože díky bambuskám skoro nemažu, ale přece jen, kdo maže ten jede a prevence je prevence...nemusí mít nutně zadek jako pavián) ...

Co se týče mých "bjůty" rituálů, na které jsem si tak potrpěla, tak se dost scvrkly. Nějak není čas (chudák já), takže já si pro změnu hodně oblíbila co možná nejméně náročnou péči v podobě ranních masek od Havlíka, čistícího gelu od Yves Rocher (ideální do sprchy) a micelární vody od Biodermy (ta s sebou vezme prostě všechno) ...makový olej (ten je úplně na všechno od vlasů až po paty) ...jo a teď mám sérum od Vichy a taky pecka...

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky