Chřipková epidemie

15.01.2017

Jak to tak bývá v zimních měsících, jedna polovina národa prská a ta druhá to od ní bezpečně chytá...No a ani naše domácnost nebyla letos výjimkou, smůla ovšem byla, že jsem lezla po stropě nejen já, ale i nejmladší člen domácnosti (přísahám, že sem slyšela prsknout i kocoura, ale ten to dělá spíš proto, aby na sebe upozornil...) takže jsem mladýmu pánovi k tříměsíčním (ježiš to je hrozný jak to utíká) narozeninám nadělila sirup, kapky do nosu, odsávačku (odsávačku na vysavač, abych bcly přesná a pokud jste stejně blbý jako já a taky si to chcete vyzkoušet, tak si nezacpávejte tu druhou nosní dírku, fakt to bolí) a jako bonus, protože ho má maminka hodně ráda ještě klín pod postel...celý týden byl teda dost marnej, bylo na něm vidět, že je mu fakt blbě, protože jindy žertuje, koketně na mě zvedá obočí a tlemí se na zebru, a teď mu byla ukradená nejen zebra, ale i já, protože jeho obočí zůstalo celý týden naprosto nehnuté, občas mi přišlo, že trénuje poker face a příští týden se chystá do Vegas na turnaj, protože s ním nehnula ani plná flaška (no uznejte, s kterým chlapem nehne ani plná flaška?!).

Přešla sem tedy na tvrdší kalibr a podle babiččiných rad přesedlala z umělých léčiv na ty přírodní, udělala domácí cibulový sirup, zakoupila sem mořskou vodu a dělala olejové zábaly a světe div se...dneska byl jak když mi ho někdo zase vrátil...celý den vysmátý, jeho obočí lítalo ze strany na stranu a ke všemu začal být cucák pěkně drzej...no to se přece nedělá, když se Vás máma zeptá, po tom co se válíte na břiše, jestli už toho nemáte dost, tak se prostě nehodí na ní zařvat NÉÉÉ a dál slintat na deku a ještě ke všemu se zvedat na kolena, když jste stále ještě v léčení a ještě ke všemu to prostě dělat nemáte, protože to ještě nemáte vůbec umět! Takže, ještě jednou a posadím ho nahým zadkem do sněhu...uvidíme kdo se bude smát naposledy...

Přeji příjemný start do nového týdne

PS: nepodceňujte babiččiny rady...u nás zabraly na jedničku...jo a my dva už jsme v cajku, ale táta začíná chcípat...moc mu to nezávidím, protože on se příští týden v tom sněhu bude válet denně...

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky