Co se stalo nové?!

21.03.2017

      Nikdy jsem si nemyslela, že budu dělat recenze, ale na druhou stranu mě napadlo, že by bylo fajn se s Vámi podělit o tom, co jsem zrovna zažila, vyzkoušela a podělila se o svůj subjektivní dojem...zkusit se má všechno a já chci zkusit právě recenzi...na co? Na film, knížku, krém, jídlo, příkrm...prostě co se stalo nové....

Film: Železná srdce ♥♥♥♥

Pro ty z Vás, co milují válečné filmy jako já a Brada Pitta, tak jako já by tohle měla být kultovní záležitost. Narazila jsem na něj náhodou v době osobního volna (když malej konečně usnul a drahá polovička byla na cvičení mimo domov). Už jsem ho od tý doby viděla dvakrát (lehce sem u něj poprvé usnula, což ovšem nebyla vina filmu, ale toho našeho osmikilového zázraku)..za mě určitě stojí za to vidět....ČSFD 75%

Knížka: Milostné dopisy slavných mužů ♥♥

Ano, proslavila ji Carrie a ano je to hezká knížka, ale zase na druhou stranu, už jsem četla i lepší. Hodně odpočinková literatura a narovinu, vůbec na mě nedýchala žádná romantika, jak jsem si od téhle knihy slibovala...na druhou stranu vypadá v knihovně dobře...(Martinus, 219,-)

Krém: Pediacyn ♥♥♥♥

Jak už víte, máme doma atopika a to není žádná sranda, takže zkoušíme nejen co kdo poradí, ale i co si načtu a tenhle krém je tak nový, že ho ani naše kožní nezná, ale to neznamená, že je špatný. Za mě osobně je to paráda. Hydrogel, který je absolutně bez parfemace, rychle zasychá, neštípe a chladí. Pusinu okamžitě zklidňuje a je aspoň na pár hodin pokoj. Jediné negativum, které jsem na něm našla je cena (45g za 422,- Kč), ale když to pomůže....

Loreál pure clay glow mask (ta červená) ♥♥♥♥♥

Miluju jí a už nikdy nesmí chybět v mojí koupelně. Slibuje hladkou a jasnou pleť, je abrazivní a stačí deset minut cca 2x týdně a vypadáte jako člověk. Já jí dala na obličej poprvé a nejraději bych ji používala pořád dokola. Ze začátku malinko štípe (jsem majitelkou hodně citlivé pleti,takže mě štípe skoro všechno), ale není to nic, co by se nedalo vydržet a trvá to asi půl minuty. Výsledek však stojí za to..pleť je hladká, rozzářená a na dotyk krásně jemná. Deset minut relax a jsem jak nová, takže za mě jasná volba (DM, 249,-)

Recenze pana Paslíka: špenát (ten si "hvězdu" nezaslouží) 

Nová chuť a barva..Hm, to jsem teda zvědavej, co si na mě zase vymyslela..jak HAM?!tak jsme snad lidi, dobře,otevřu pusu, ať je klid...fuuuuj co to do...je?!tak tohle teda nejím...prsk..haha a máš to..ty sis umyla vlasy,co?no tvoje blbost, nemáš mi dávat takový hnusy...cože?jak druhá lžička?co si na to jako nepochopila? Myslíš,že sem úplně blbej? Ti snad jasně říkám,že to jíst nebudu...to radši umřu hlady..nebo budu řvát tak dlouho, dokud Ti to nedojde...ha mlíko..to už je lepší...

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky