Duben měsícem změn...

24.04.2017

Bylo nebylo jeden domeček na předměstí jedný díry v zemi, kde žil spokojeně tatínek, maminka, malej Kraken, pes a kocour. Jednoho dne se malej Kraken osypal a už to jelo...

Ne, pohádky mi fakt nejdou...duben byl u nás měsícem změn:

Tak předně jsem změnila zaměstnání...skončila mateřská, začala rodičovská a tím pádem i vidina většího a lepšího výdělku (obdivuju všechny ženský, který vyjdou s almužnou od pracáku...nebo umí solidně vydělávat na sociálních dávkách)

Další změnou je, že Mařena se z bezzubky stal jednozubkou (zatím). Stálo mě to pár ibalginů a hadrů na podlahu, protože náš drahoušek začíná lézt a při růstu zubu za sebou nechával slizkou stopu jak zbloudilej šnek...nejvíc nejlepší věc calgel a fenistil pro Paslíka a ibalgin a sklenička vína pro maminku...

A hlavně se změnilo osazenstvo našeho domova. Stěhoval se kocour. Náš malý atopik a línající kocour se nesnesli v jedné domácnosti. Přiznám se, že jsem chvilinku uvažovala, že dám pryč dítě, ale nakonec šel přece jen kocour. Věděli jste, že pokud se u vašeho dítěte vyvine alergie a vy alergen odstraníte, musíte v podstatě brutálně vygruntovat a vymalovat celej příbytek?! No já taky ne! Ještě že mám kamarádky...

Sbalila sem kocoura (jeho škrabadlo,toaletu,hračky,misky,pelíšek..kruci ten chlupatej zmetek má víc krámů než já) a odvezla ho k babičce, která se ho milostivě ujala, Mařenku jsem odlifrovala k mámě na hlídání a pozvala "cleaning gang" (moje jeziny) na generální úklid. Upozorňuju Vás, že nikdo si nedokáže představit, co dokážou tři ženský, láhev vína a pár parních strojů na úklid...co vám budu povídat, doma to nepoznávám...jestli se Kraken znovu osype,tak mě mrskne..

Přeji hezký konec dubna, který bude u nás ve znamení oslav (Máňa má první svátek) a slavení čarodějnic (i když v tý kose co hlásí si nejspíš tak zapálíme oheň v krbu)...

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky