Jak přežít stagnaci?!

23.10.2017

Jste matka, musíte se neustále usmívat, chválit svoje dítě, svoje mateřství a šířit kolem sebe pozitivní energii, protože ta negativní velice ovlivňuje vývoj vašeho dítěte a narušuje harmonické prostředí, ve kterém má vyrůstat...potud teorie. Nevím jak u Vás, ale u mě je ta praxe úplně jiná..

Momentálně jsem v brutální stagnaci své role...ustrnula sem na mrtvém bodě. Jsem utahaná jako debil...ano záměrně používám toto slovo, protože mě žádné lepší ani slušnější už nenapadá...střídají se u mě chvíle vzteku, únavy, totálního vyčerpání a totální melancholie...práce,pleny,práce,jídlo,úklid,hračky,bordel,zmatek,chaos a nepořádek se spolu se špatnou náladou mého broučka staly nedílnou součástí mého života a nějak nikde není konec. Denně se snažím vyhlížet ten světlý bod, ten úsměv, kterého se chytnu jako tonoucí stébla, ale on nepřichází (jo asi bych se taky netlemila, kdyby mě svědila celá pusa a nahoru se mi cpal dásní zub velikosti mrakodrapu).

Co s tím? Nedávno sem četla článek v časopisu Maminka (ne, nekupuju si to, stále ještě dávám přednost ELLE nebo Harper ´s bazaaru), ale dostala sem to jako dárek k nákupu nějaký super maminkovský vychytávky (už ani nevím, kde to bylo, ale vím, že už mi ležel doma skoro rok), že pokud Vás přepadne vztek nebo únava v souvislosti s mateřstvím, tak si to nikdy nemáte vybíjet na dítěti (no přijde mi logický, že když batole vyhrabe kytku a začne žrát hlínu, tak mu asi těžko vzteky vymáchám čumák v tom vyhrabaným květináči)

A ty tipy?

Nadýchat se čerstvého vzduchu

jako první tip byl nechat dítě brečet chvilku třeba v postýlce a jít se nadýchat čerstvýho vzduchu (no když jsme měli doma tak vyvětráno, že pokojový teploměr ukazoval 13 stupňů, zkusila sem metodu č.2)

Roztrhat papír

"Pokud Vás přepadne vztek, je nejlepší ho nějak ventilovat, třeba roztrhnout kus papíru, okamžitě se Vám uleví!" potud citace, v praxi se nám všude po baráku válely papíry a potomek lezl a papíry okusoval, což ve mně probouzelo vztek ještě větší

Jděte někam ven nebo si kupte něco na sebe

PS: pokud máte hlídání a můžete vypadnout, PS1: nakupujte jen pokud máte hubený týden, v případě tlustého si kupte radši kremroli, jinak budete ještě vzteklejší

Delegujte své úkoly

Jako na koho mám delegovat? Na chlapa, který chodí domů z práce v pět večer a je rád, že dejchá a může si chvilku sednout nebo mám nechat žehlení a vaření přímo na batoleti? Jako jo, pes by asi taky dokázal vyprat, ale chce se mi to určitě riskovat?

Co z toho plyne? Tenhle článek psala nějaká super matka, která roztrhne papír a má zase sluníčkovej den...

Co zabírá mě jako průměrné smrtelnici? Normálně bych řekla, že opít se, ale vstávejte druhej den s kocovinou, když ten malej ječoun přeřve i dva ibalginy...nezabírá nic, pokud jste na dně a už nemáte z čeho brát, jděte spát, vykašlete se na hromady prádla, překročte chuchvalce prachu, vlasy ve vaně berte jako škrábance a jděte si lehnout..vzbuďte se za deset let..už Vás nebude tak potřebovat a vy se konečně toho vzteku zbavíte...slibuju...

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky