Jsem špatná matka!

30.12.2016

Jsem špatná matka. No vážně...k tomu prozření jsem došla dnes v noci. Přesně v té chvíli, kdy jsem se vzbudila ve tři ráno s rohem postýlky vytlačeným do čela a zjistila, že nejen že potomek nespí, ale ještě se mi tlemí do ksichtu...autorita a respekt, které by měl k rodičům mít, vyletěly komínem..Absolutně nás nectí. Včera odpoledne pozvracel tátu. No copak to se dělá?! Zvracet na rodiče? 

Ale teď vážně. Popravdě mi řekněte, kolik z Vás matek už napadlo, že děláte všechno špatně a divíte se, jak tu Vaši péči dítě vůbec přežilo, a že jste mu ještě třeba neulomila ruku (btw. Teď jsem četla, že děti jsou jako hodiny, když jim zlámete ručičky, tak přestanou ukazovat - trocha černého humoru no)..já jsem si uvědomila, že jsem špatná matka ve chvíli, kdy jsem veřejně oznámila společnosti, že dávám potomkovi láhev..ne úplně flašku s alkoholem, ale podle reakcí to vypadalo, že mu do kojenecké flašky liju minimálně vodku. To si jako myslíte, že to dělám schválně abych měla pokoj? "Na, tady máš flašku a neotravuj, máma se teď dívá na PROSTŘENO!"

Takže za prvé: vodku, rum a ani jiný alkohol mu do toho neliju (nemůžou v rodině chlastat úplně všichni)

Za druhé: kolik z Vás, co mě takhle odsoudili by nechalo dítě hlady? (kde nic není ani smetana neteče)

Za třetí: po dvou měsících jsem se vyspala (tři hodiny v kuse a už je to kvalitní spánek)

Za čtvrté: ušetřím peníze za korektor na kruhy pod očima (a koupím si nejspíš helikoptéru)

A konečně: jestli mi ještě někdo řekne, že to dělám z pohodlnosti, tak mu rozbiju hlavu cihlou (já si furt stojím za tím, že je lepší vyndat "kozu" a za půl hodiny být v posteli než ohřívat láhev, krmit, sterilizovat, převařovat...a tak dále)

Kdysi kdosi moudrý řekl, že by neměl člověk soudit člověka, pokud neujde míli v jeho botách..koukala sem do botníku a boty tam mám všechny, takže si je z vás asi nikdo nepůjčil (btw. Kdybyste je chtěli půjčit, není problém, ukopla sem si palec o postýlku, takže už nikdy žádné potřebovat nebudu).

Takže pokud jste stejně špatné mámy jako já, tak na Vás myslím...nenechte se otrávit těmi, kteří Vás kritizují a sami vychovali maximálně tak křečka!!!! Zdar a sílu najdeš v sýru..jo a dneska si na ten roh postýlky vezměte polštář

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky