Malé velké nezbytnosti...

16.03.2017

nedávno mi bylo vyčtené,že mírně přitvrzuji, co se článků týče (asi narážka na předchozí výlev Moderní matka), takže jsem se rozhodla, že napíšu článek o ničem..teda on není tak úplně o ničem, spíš je o deseti kilech, co tahám na rameni, když někam vyrážíme.....

 Kdysi dávno předávno, když jsem ještě spala celou noc a zdálo se mi o tom,jak hodné, krásné a klidné miminko (i ty naivko) budu mít, jsem napsala "článek" o obsahu mojí kabelky. Už tenkrát jsem byla strašně zvědavá, jak se to všechno po porodu změní...no, že se to změní až tak jsem vážně nečekala...tohle je obsah mojí staré dobré a hlavně malé kabelky..neměla jsem ji přes pět mesíců, byla totiž malá a jen moje (článek Potřeby bez závazků na https://tehotna-29-ka.webnode.cz/blog/)..teď už je všechno jinak....

Dneska už je všechno trochu jinak, moje (spíš naše) kabelka, teda spíš brašna narostla do obřích rozměrů a nějak v ní už není moc místa pro mě..tak tady ji máte...kdo čekal klasickou přebalovací tašku,tak mě asi hodně málo zná..nenávidím přebalovací tašku. Nosila sem ji asi měsíc, nikdy sem v ní nic nemohla najít a když už jsem to našla,tak sem musela polovinu obsahu vyházet,abych se k dané věci mohla vůbec dostat..takže mým prvním cílem bylo najít tašku obřích rozměrů, do které by se dal složit i malý stan( kdybych to náhodou vzdala a chtěla od všeho prchnout), ale přitom vypadala normálně (jako že já jsem normální a nejen máma s umaštěnýma vlasama a kruhy pod očima)..tímto děkuji svojí drahé mamince, která mě zná a našla tuhle brašnu,která pojme i menšího člověka (H&M)..a teď už o samotném obsahu:

1. přebalování-protože zákon schválnosti funguje zaručeně: přebalovací podložka a pytlík na h..., teda použité pleny sem chtěla říct, protože jak už víte, my máme "bambusky", dále krémy a vhlčené kapesníky (ano, vím,že nikdo je nepoužívá, protože jsou strašně moc škodlivé a nezdravé a bůhvícovšechnoještě, ale já si nějak nedokážu představit, když se Vám Váš zázrak znečistí mimo domov, jak mu ten zadek prostě jinak myjete? Ráda přijmu jakýkoliv typ..PS: mokrou žínku v pytlíku nosit ale fakt nehodlám!!!!)

2. jídlo - sněd´ sem mámu, sněd´ sem tátu: termoska (jsem nějak ujetá na tučnáky), láhev (Avent s motivem budoucího povolání, bude to zubař sem řekla), dávkovač na mléko (Tescoma, miluju ho i v noci, když nevidím a poslední, co zvládám je držet v ruce odměrku), čistou plenu a jednorázové bryndáky, a protože už je mladý pán dost starý,tak už i svačinu "CUC", jak tomu říkám, protože už je dost starý a taky zmlsaný a tohle praktický balení mě prostě hrozně baví.

3. Hračky a dudlík: jedna paní Žirafa na spaní (jedna teta), druhá paní Žirafa na hraní(druhá teta), nesmí chybět Cíca Míca (IKEA) a občas ještě pan Tyger (ale ten už je dosti neskladný) a náhradní dudlík, protože už se mi asi 10x stalo, že sem ten aktuální někde zapomněla a pak to tomu dítěte vysvětlujte, že jo?!

4. Mámy koutek - mobil, pěněženka a Eos balzám...víc ani ťuk..chybí tam klíče (ty tahám po kapsách,protože nejsem nikdy schopná je v kabelce najít,ale to není vina mateřství,ale moje, to se mi stává snad od doby, co sem dostala první klíč) a papírové kapesníky (ty totiž nechám doma téměř vždycky, takže buď si nějaké koupím za běhu, nebo somruju po ostatních a nebo popotahuju..princezna fakt...)


Toť vše..víc se nám (ano nám, protože moje taška to fakt není) do tašky už nevejde..teda občas se tam usídlí náš stopadesátikilovej kocour a já ho pak tahnu až skoro k autu než mi to dojde..takže mi veřtě,že taška pojme i menšího člověka, protože ten chlupatej tlusťoch jako menší člověk váží..a co máte ve svojí kabelce vy?


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky