Moderní matka

06.03.2017

Dneska jsem měla v práci asi tak pět minut čas a padl mi zrak na článek v místním plátku o tom, jak je klasická mateřská na ústupu a jak čím dál více matek pár týdnů po porodu nastupuje do práce. No dobře...ovšem názor paní (možná spíš ještě slečny) redaktorky o tom, jak na nás "moderní matky" pohlíží společnost, jak nás chápe a toleruje mě vážně moc pobavil...jako jak toleruje? Co mě má jako společnost co tolerovat? Tak copak jsem nějaký hmyz, aby mě někdo toleroval? Ona redaktorka sice popisovala moderní matku jako matku, která chodí do práce, protože je na ní vyvíjen tlak okolí, aby nepřišla o svoji práci a že to nedělá jen a jen pro peníze, ale z mého pohledu to byl spíš omluvný článek pro ty, co ještě stále nechápou, že ne každá chce sedět doma na zadku ve vytahaných teplákách...a za to se paní redaktorka společnosti omlouvá, ale je nutno to tak brát...taková je doba...no cože?!

Ano jsem nejspíš moderní matka, pokud moderní matka znamená, že svoje dítě beru jako samostatnou osobu a ne jako svoji nohu ( "My papáme."), pokud moderní matka znamená, že nejsem odkázána na milost státu ("Ty už chodíš do práce?!"), pokud moderní matka znamená, že jdu občas s kamarádkama do kina ("Ježíš to já bych mimíska nikdy samotnýho nenechala!"), jestliže moderní matka znamená, že ho nechám lézt, zvedat hlavu a všechno, co on zrovna potřebuje "Ale to by teda ještě rozhodně dělat neměl!"). Moderní matka totiž stále ještě v očích společnosti znamená krkavčí matka, tedy matka, která má radši sebe, prachy a dítě si pořídila jen z nudy. Moderní matka totiž nekojí, nesedí doma, nekyne, nezpívá před spaním, nemá monitor dechu, prdu, vzdechu a "bůhvíčehovšeho" ještě...moderní matka občas chodí do práce, aby jí doma úplně nehráblo (ona je totiž strašně lakomá a mamonářská), občas si dá skleničku (ano i když mimísek vedle v ložnici hnípe), pije kafe, olizuje dudlík, který spadne na zem, pohladí psa, kocoura a dítě a nemyje si hned ruce, všude loví svoje vlasy (ano i malýmu z pusy), občas zapomene zapnout pračku, myčku, zamknout dům nebo dítě v autě (to se mi stalo jen jednou a ušla sem jen metr). Moderní matka si nejen holí nohy, ale občas se i učeše a nalíčí. Taková matka jsem já...nelovím v knížkách a na internetu, občas použiju mozek a někdy, když už jsem utahaná jako kretén prostě sedím proti svýmu dítěti, který zrovna vstávalo po zadku a jen na něj zoufale koukám, jak řve a vztekle po mě bez příčiny háže hračky (nutno podotknout, že už má celkem trefu)...jestliže moderní matka znamená, že sice miluju svoje dítě a chci pro něj všechno na světě, ale občas se prostě ráda zamknu v koupelně nebo pustím rádio na plný pecky, zpívám (spíš ječím) na celý barák, chodím mezi lidi, koupím si něco na sebe nebo nechci úplně zblbnout mezi slintáním a plenami, tak nejspíš založím klub, protože jsem si na 100% jistá, že nejsem sama a že nás přece jen společnost už musí tolerovat víc...

jo a taky čtu...tahle knížka je mimochodem skvělá...taky ji napsala moderní matka...a taky se z toho nepo.... v síni,jak říká moje skvělá babička..taky moderní...

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky