My dva a křen - aneb rodinná dovolená část I.

21.08.2017

Kdo sledujete aspoň občas a jedním okem můj IG účet, tak už moc dobře víte, že sme jako rodina absolvovali první dovolenou. No ono když se to vezme všechno do detailů, tak to byla naše první dovolená vůbec, protože jsme se na ní prostě dřív nedostali (drahý si chvíli po seznámení na půl roku odfrčel do pouště a po jeho návratu mi tak strašně chyběl, že sem z toho otěhotněla).

Vzhledem k věku dítěte, velikosti automobilu a citlivosti nervových vláken mých i pana otce jsme se rozhodli, že dáme jen krátkou cestu, takže volba padla na dovolenou po republice a už bylo jen otázkou, jestli na sever nebo jih. Já jako milovník tepla jsem hory razantně odmítla, takže jsme se nakonec shodli (já sem se shodla a našla ubytování) na Moravě. Nikdy sem si nemyslela, že mě někdo předčí velikostí kufru...no taky sem si nikdy nemyslela, že budu mít dítě a ejhle...Všechno jsem našlapali do auta (ano, chvílemi jsme soukali věci i nohama) a vyrazili směr D1 a dál...Cílem byla obec Pasohlávky s největším kempem u Novomlýnských nádrží. Já inspirována filmem Bobule jsem prostě odmítla jet jinam a vidina dovolené v obležení vinné révy a hlavně vína mě popoháněla i po dálnici (na které jsme většinu času spíš stáli).

Pasohlávky a Mikulov

Ubytování úžasný (ono s jedním dítětem stejně vždycky vybíráte tak, aby měl ten malej neřád co největší pohodlí a vy spíte klidně i na zemi, ale spíte), teda až na to, že se mi druhý den podařilo na zahradě apartmánu píchnout kolo našeho nepropíchnutelného kočáru...počasí nám mělo nepřát, tak jsme se rozhodli místo povalování u vody pojmout dovolenou poněkud výletově a vyrazili jsme do nedalekého Mikulova (kdo viděl 2Bobule,tak moje rozhodnutí naprosto chápe). No a jak nám počasí nemělo přát, tak jsme ve čtyřiceti stupních, se slepenou duší kočáru dupali do brutálního krpálu zámku, kde jsme se jen modlili, že najdeme stánek...Byl tam a ta domácí limonáda mi za ten výšlap teda nestála...ale zámek krásný, výhled taky a mladej pán byl v kočáře taky v klidu, takže výlet č.1 považuji za jeden z těch zdařilejších...

Plusy: úžasný zámek, který stojí za vidění

Mínusy: počasí nám nepřálo (potem bych zalila jednu Novomlýnskou nádrž z toho vedra),domácí limonáda na zámku

Lednice

Tak když už jsme na tom jihu, tak by byl hřích sem nezajet ne...Ty zahrady, zámečky v parku, Minaret (moje polovička se se mnou nestále hádá, že je to mešita, ale zabít ho nemůžu, kdo by tahal ten kočár do auta a z auta)...zámek je nádhernej, zahrada taky a zámecký park je naprosto uchvacující...jen doporučuji zajet na toto místo s poněkud romantičtější povahou než je můj chlap, protože ten spíš přemýšlel jak se vypustí ten rybník, jak přeleze plot, aby se kouknul na most a která kytka by se dala voškubat (pevně doufám, že to dítě bude trochu po mě...).

Plusy: úžasné prostředí, podařilo se nám vidět práci s dravci záchranné stanice Zeyferus, což byl opravdu zážitek a malinko jsem se zbavila strachu z plavby po vodě na lodích, které řídí přiopilí kapitáni

Mínusy: opět nám počasí nepřálo, takže bylo čtyřicet ve stínu, párek v rychlém občerstvení v tomhle vedru není úplně dobrý nápad a když už vezmete potomka na loď, tak mu vezměte dudlík, jinak ho 100% hodí z okna - a jo kapitán sice chlastá, ale je ekolog, takže vás po zbytek cesty bude probodávat pohledem...


Další den jsme již opouštěli Pálavu a vydali se ještě více na jih...ale o tom až příště...

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky