Nemůže být chvilku klid?

15.02.2017


Tak předně teď doma řešíme tři věci. Teda ani ne tak my jako já...no někdo musí

Máme doma plísňáka

Potvrdily se všechny moje nejhorší obavy a s malým jsem skončila na kožním. Po tom, co jsem hojně podpořila veškerý lékárenský průmysl, vyzkoušela všechny babské i dědkovské rady, bylo nebylo, bio nebio sem byla nucena dojít s Paslíkem na kožní. 159 mastiček, 459 receptů cca. Takže, mažu, vysouším, převlíkám, peru, drhnu a ten malej zmetek se mi směje do obličeje a vesele si ten ksicht drápe dál. No, jak chce, tak sem mu zafačovala ruce. No a teď se mnou nemluví. Pokud nemám v ruce flašku, ani se na mě nepodívá, mluví jen s tátou a kocourem...chlapi sobě fakt!

Zuby

Moje ne, ty už nestojí ani za řeč, ale Mařeny. Ono je toho totiž málo, tak mu asi ještě musely začít růst zuby. Slintá kudy leze (vzhledem k tomu, že se zatím jen točí dokola kolem své osy, tak za sebou nechává slintavou stopu jak šnek v záhoně), žere, co potká (nejradši si brousí dásně o můj krk nebo ruku. Vysvětlujte pak doma chlapovi, od čeho mám toho cucfleka na krku, aha!!) tentokrát sem zanevřela na lékárnu a vyrazila do DM. Jedny "kartáčky" na zuby (masírujeme, když se mnou mluví a docela to zabírá) a olej od Saloos na rostoucí zuby (ten po mě plive jak naštvaná lama), tak uvidíme řekl slepej hluchýmu...

Vlasy

Moje i jeho...mladej má vyplešlý kolečko jak papež, ale tomu je to jedno, protože narazí čepici a jde, teda spíš jede jak starosta na kočáře...no a ty moje dostaly zabrat jak snad nikdy...moje vlasy se mnou zažily blond, černou, dredy, krátkou i dlouho verzi, ale nikdy mě tak neopouštěly jako tentokrát...a matky už vědí...Jako každá správná matka jsem hledala na internetu, co by mi asi tak mohlo pomoci. Nejvíc mě rozsekala rada nosit vlasy co nejčastěji rozpuštěné...to někomu asi hráblo, ne? Jak má matka, jakákoliv matka, jakkoliv starého dítěte, asi nosit rozpuštěný vlasy? Pokud je potomek nežere, tak za ně rve, takže tahle rada je prakticky neproveditelná (teda pokud nechcete mít víc vlasů vytrhaných než vypadaných, za mě teda ne), ale osvědčila se mi pro mě nyní svatá trojice: sebamed (na vypadávání vlasů), kokosový olej (protože ten šampon dost vysušuje) a hairburst (vitamíny do maminy HAHA). Pak napíšu, jak to zabralo...

Jo a už koupeme ve velký vaně, protože mám záda jen jedny a vytírat kuchyň po každým koupání mě fakt nebaví, stačí že ji vytírám před každým koupáním, ale o tom až příště....

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky