Nenávidím Jillian

30.12.2016

Protože už mám oficiálně po šetinedělí, tedy období, kdy být tlustá a sedět na gauči, protože jsem unavená (i když jsem spíš líná) mi u okolí po tuto chráněnou dobu prochází, byla jsem nucena se sebou začít něco dělat...protože mám doma přece jen zmenšeninu chlapa, která ještě vyžaduje moji pozornost a nemám na chůvu ( stát by měl dávat dotace na chůvu, pak by byla i vyšší porodnost...někdo by to těm kašparům nahoře měl navrhnout), rozhodla sem se, že budu zatím cvičit doma, což budu prokládat procházkami s mužem svého srdce(rozuměj tím malým, tím dokonalým, kterého jsem si porodila). Jsem na 100% (dobře tak na 89%) přesvědčená, že každá z Vás už slyšela o Jillian Michaels, která je jako fitness robot a dokáže zázraky (ty miliony fotek to dokazují),takže jsem zapnula notebook a po radách na všech "vymývačských" portálech pro čerstvé matky sem se rozhodla, že s ní zkusím pro začátek jógu, protože to přece nemůže být tak strašně těžký, vždyť je to jen takový protahování s dýcháním...

Takže: zapnu noťas, připravím podložku, obleču "tepláci" a namotivována jdu na to (cvičím v sedm ráno, když mladý pán odpočívá po snídaní ve své posteli se nebesy)..je tu jeden malinký zádrhel, cvičit u nás doma lze jen před kamny v kuchyni (všude jinde jen buď nábytek nebo dětský krámy), takže se lehká jóga na rozjezd před hardcore tréninkem (tak jsem si to naplánovala) brzo změní v bikram power hardcore jógu, protože ta mrcha Jillian nasadila brutální tempo (a to je pod videem poznámka, že je cvičení určeno pro začátečníky, to bych je tedy chtěla vidět)..pozice střídá pozici, do toho mám ještě dýchat a když zvednu hlavu, tak ona a ty dvě vychrtlý mrchy, co s ní cvičí, se ještě usmívají..Nenávidím je! na kocoura, který se při poloze střecha uvelebil pode mnou, padají první kapky potu z čela, kamna fajrují (je přece jen prosinec) a moje pevná vůle se začíná podlamovat...NE! Nevzdám to, už jen 25 minut...hele změna polohy...Ježiš a tohle mám udělat jako jak, vždyť se zlomím v pase! Začínám nadávat nahlas, od kamen se mi začíná vypařovat voda v láhvi a kocour zbaběle prchá, protože kapky potu se mění v pravidelný déšť a on nemá déšť rád...ještě 10 minut...Hele neměla by se už jako začít protahovat? Konečně! Sedám (hroutím se) na podložku a protahuju se tak, jak ukazujou ty vymakaný vychrtlý mrchy...Uff..mám to za sebou...nenávidím je, vypiju zbytek vody, která se nestihla odpařit a odebírám se do sprchy...přesně ve chvíli, kdy se namydlím ozývá se z ložnice řev...kruci já sem vlastně máma!!!!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky