Rodinné foto

11.07.2017

Dneska jen hodně hodně krátce..mladý pán usnul a já mám asi tak deset minut než se bude snažit se zabít skokem z okna nebo se spláchnout do záchodu...začíná chodit jako profík okolo nábytku a ve mě se v jako každé správné matce střídají záchvaty hysterie a apatie (hysterická jsem jen když je vzhůru,jakmile zabere,dojdou mi všechny síly,které jsem celý den používala k tomu,abych ho udržela naživu)...Jak už jsem se posledně zmínila, absolvovali jsme jako rodina první společné focení..je mi trochu stydno,že až teď,ale zase na druhou stranu aspoň už bylo nějaký vzrůšo (hlavně pro kolemjdoucí,když ze sebe tři dospělí,včetně fotografky, dělali idioty kvůli jednomu smráděti.)...




Jako obvykle jsem poprosila Sylvu (zachovavamezazitky.cz) a jako obvykle jsem byla z výsledku nadšená, rychle a perfektně nafoceno, příjemná atmosféra a i můj chlap se na fotkách občas usmál, takže co víc si přát?!

musím koničt..Kraken se probouzí..takových to bylo hezkých deset minut ticha...


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky