Separační úzkost

30.12.2016

Kdysi dávno jsem četla,že dítě prochází fází zvanou separační úzkost..vždycky se mi v hlavě vytvoří obrázek dítěte,které visí mámě na noze a řve..mě se to zatím netýká..jediné,na co má náš milostpán separační úzkost je dudlík a je úplně jedno,jestli mu ho podám já,přítel nebo kocour,který jde zrovna kolem...ale proč o tom vlastně píšu?Včera,když jsem měla na hodinu hlídání a mohla opustit dům s prázdnýma rukama, v autě si pustit na plný "koule" rádio a falešně zpívat s Harlejem "Než to s náma půjde ke dnu" jsem si uvědomila,že vlastně asi každá máma prožívá separační fázi taky, a to právě v šestinedělí..chápejte..pro mně jako pro akčního a dost společenského člověka,který ještě den před porodem seděl v práci je tohle brutální změna..v podstatě pravidělně vidám čtyři obličeje (Mařenky,přítele,kocoura a psa)..když mám potřebu mluvit s někým inteligentním,tak si povídám se zrcadlem..Nejsem si úplně jistá,pro koho to šestinedělí vlastně je,každý doktor či odborná literatura tvrdí,že je to období,kdy má žena po porodu čas se srovnat s novou rolí,nemá přijímat návštěvy a má se soutředit pouze na sebe a na budování vztahu se svým potomkem...já mám ovšem čím dál víc pocit,že je to spíše období, kdy se společnost bojí našich mateřských rozbouřených hormonů, a tak nás chce radši držet doma...separované...tak sem liška se vzteklinou,abych byla v karanténě?! Ženy nedejte se..nakrmte dítě,někomu ho nacpěte (těžko ste si ho udělala sama) a vezměte si hodinu denně volno...zpívejte v autě,jeďte koupit rohlíky,jděte si na svoje poporodní kila koupit nějaký pěkný hadr...jinak vám hrábne..mě ta půl hodina v autě přišla jako týden v lázních..budu to praktikovat častěji a možná i pravidelněji...tak hlavu vzhůru,já jdu vracet dudlík zpátky do tý malý uřvaný,věčně hladový pusiny 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky