Vánoční tipy

30.12.2016

Vánoce se kvapem blíží a já na ně snad poprvé nemám čas,chuť a ani náladu..nemám umytá okna,dveře a skoro ani vlasy..a je mi to jedno,protože jediný, co mě tak ještě baví je spánek..Ale i přes brutální únavu a tik v oku jsem se rozhodla namotivovat své blízké a poskytnout jim typ,co mi dát letos k Vánocům (nebo motivovat Vás,co si přát - hlavně Vás mámy)...

  • Špunty do uší - tento kousek pěny je strašně nedoceněný a mnohdy v některých domácnostech úplně chybí, osobně si myslím,že je to veliká škoda,protože tato vymoženost Vám může zachránit vztah ve chvíli,kdy Vaše horší polovička skáče s kufrem v ruce z okna s tím,že se vrátí za deset let...možná
  • Lexaurin - když se svojí horší polovičkou chcete skočit taky (pozor,není pro kojící matky..dítě by mohlo chtít skočit s Vámi...jen ze srandy)
  • Lepící páska - levný,avšak nepostradatelný pomocník v domácnosti,když vypadává dudlík z pusy,nedrží plena nebo se přetrhne smyčka,na které se právě chcete oběsit
  • Alkohol - jakýkoliv,v jakémkoliv množství-netřeba jakkoliv blíže specifikovat
  • Poukaz na hlídání - když všechny předchozí dary selžou nebo dojdou,dvě hodiny o samotě je jako den v lázních
  • Tři rady od Děda Vševěda - když už dochází všechny nápady,jak uspat řvoucího potomka,jak vyhnat plyny z těla..vždy se hodí moudrá rada a kdo je moudřejší než právě ON?
  • Polhreicha - a jeho rychlé vaření, protože matka se řvoucím dítětem nedokáže rychle uvařit ani čaj, natož pak oběd..
  • Arabely kouzelný prsten - aby byla umytá okna, auta, dítě, vlasy a všechno prostě čisté a zářivé
  • Antikoncepci - aby se to nestalo znova
  • Stroj času - dvoje využití - když Vám Vaše matka (když si jí chcete postěžovat) řekne: "Ty si byla ještě horší!" - je možno si tak tuto teorii ověřit...druhá možnost - když Vám to mateřství přeroste přes hlavu, prostě to všechno vrátíte...

Tak já už vím,co si přát a Vy můžete všem,co se Vás každý rok ptají letos odpovědět místo nevím: "Špunty do uší!"

Pevné nervy a plno sil do paží při leštění oken a věšení vánoční výzdoby...

PS: za každý další tip budu vděčná - mám moc příbuzných...třeba i za ten,že už sem tak blbá,že neumím ani psát :-D

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky