Vlastní smrdí míň...

03.01.2017

Když jsem byla ještě mladá, nevytahaná a neutahaná dvacítka bez kruhů pod očima, hlídala jsem synovce. Vidím to jak dneska. Zůstala jsem s ním doma úplně sama (hlídala ho oficiálně moje mamina, ale musela na chvíli odjet, takže to nechala na mě). Bylo to zlatý dítě, hrál si, spinkal, a když se vyspinkal, tak se...no bylo to strašný...v tý době byly hodně v módě umělý hooodně dlouhý gelový nehty, no musela sem je mít samozřejmě taky...co Vám budu povídat...měla sem to všude nejen já, ale i malej a i koupelna toho měla plný brejle...Když jsem tu nadílku všechnu uklidila a dala sebe i mladýho do kupy, vrátila se moje drahá matka...v tu chvíli sem jí strašně nesnášela, protože sem to odnesla..Nejvíc mě rozsekalo její prohlášení: "Neboj, vlastní smrdí míň!"

Teď, když už jsem stará, vytahaná a utahaná matka, měla sem nemálo možností zjistit, co je na tomto tvrzení pravdy...Když byl ještě kojené miminko, říkala sem si, že je to pohoda, že měla asi máma pravdu...no teď co mladý pán jede na flašce už si to teda nemyslím...myslela sem si, že když sem vydržela porod, tak už vydržím všechno...no občas mám chuť odnést ho do babyboxu a dělat suchou větev, protože se ho občas i bojím...

Celému rituálu předchází tzv."chameleoní fáze"...to je chvíle kdy moje krásné a usměvavé miminko zkřiví celý obličej a začne měnit barvy od lichotivé růžové přes temně rudou, a když je to hodně velká fuška i tmavě fialovou..."chameleoní fáze" trvá většinou od pěti do dvaceti minut, je nutné dobu nijak nezkracovat, protože zkrácením nebo přeskočením této fáze může dojít k nehodě takového rozsahu, kdy mám chuť prodat barák...po první fázi nastává fáze druhá, tzv. "Teď se ukaž matko" fáze, kdy se potomek potměšile usmívá na přebalovacím pultu a čeká na to, jak pro změnu budu měnit barvy já...bohužel můj obličej neskýtá takové množství barev, já preferuji odstíny poněkud bledší od bílé po světle zelenou...Třetí a nejdůležitější fáze je "Popelka" - ukliď to co nejrychleji, holubi ti nepomůžou, která je občas přerušena první "chameleoní fází"...poslední fázi jsem si pracovně pojmenovala "Pat a Mat - čili A je to!", kdy je třeba potomka již jen obléknut a modlit se, že sem nikde nic nezapomněla...

Takže ne mami, vlastní smrdí úplně stejně a občas (když to mám i ve vlasech), mám pocit, že i mnohem hůř...Ach jo..první článek v novém roce a o h....

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky