Volným pádem na dno

30.06.2017

Asi tak by se dal nazvat den, kdy se Vám všechno sesype...teda ne úplně všechno jako totálně všechno, ale všechno to, na co celou dobu spoléháte...prostě jednoho dne přijdete do práce a BUM ende Lustig...no co, to se zvládne a pak přijdete domů a PRÁSK a dostanete druhou za uši...no co, pozdě bycha honit...nějak bylo nějak bude...copak je to porvé, co stojím na dně studně a čumím do světla? No fakt není, takže mě sice z rodičovské čeká sprint na pracák, ale aspoň budu odpočinutá, no ne? Pche...odpočinutá z rodičovské...to je dobrá utopie...očividně mi hrabe už teď...

Jinak co se stalo nové?

Nové je to, že náš drahouš se ze sebevraha stává masovým vrahem a hodlá zabít nejen sebe, ale i zbývající členy rodiny, třeba pádem na skříň, kdy já se s nasazením vlastního života vrhám pod něj a o roh skříně si dávám vlastní hlavou v naději, že zachráním potomka...tedy ve finále bouli máme oba, já pádem na skříň a potomek pádem na moji klíční kost v nenadálé změně dění celé sebevražedné mise.

Další nová věc je, že se nám konečně podařily vytvořit první společné rodinné fotky (myšleno všech tří), našli jsme termín, kdy není táta v práci, neprší, není hnusně a naše fotografka (díky bohu) ještě neporodila, takže na ty se taky můžete brzo těšit.

A co dál? Dál mě čeká konečně rodičovská ve smyslu žádnýho vstávání, líčení a česání do práce, ale hbitě se zařadím mezi matky v zástěře s mastnými vlasy, na které celý den visí potomek a dožaduje se pozornosti...no třeba to nebude tak hrozný a já se konečně dostanu z kolotoče stresu, termínů a náladovosti šéfů a hlídajících členů rodiny mezitím, co já (matka) se snažím úplně nezblbnout...přežily to jiné, proč bych to nedala já, takže ten volný pád snad nebude mít tak tragický následek..

Už máme naplánované rodinné výlety a skoro dovolenou, tak snad se zadaří a všechno vyjde...

Přeji hezký začátek prázdnin a když budete padat na dno volným pádem Vy, doufám, že máte někoho, kdo Vám tam v poslední chvíli hodí polštář...naraženej zadek totiž dost bolí...věřte mi, já dneska chytala Mařenu, když skákal po hlavě z gauče...

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky