Zavařuju léto

21.09.2018

Konečně! Sice ještě není úplně konec léta, ale já už pomalu bilancuju, protože pro mě už se přece jen konečně blíží podzim...jako jo, podle kalendáře je stále v nedohlednu a rosničky na nově taky ještě hlásí tropy, ale já už se zamotala do první pavučiny a v lese našla prvního hřiba, takže pro mě je podzim...tak sem si tak řekla, že by bylo fajn letos kromě ovoce a zeleniny do těch sklenic zavařit i léto, protože bylo hrozně fajn a dalo ( i vzalo)nejen mě, ale hlavně nám hrozně moc věcí:

Osmihodinová cesta autem s dítětem je v pohodě, pokud ale:

  • Máte nabitý tablet, dost hraček a cestujete na noc
  • Máte zásobu plen, jídla a pití hned pod nohama
  • Si vezmete kinedryl a půl hodiny po vyjetí usnete

Dovolená byla krásná, naše první společná u moře nejen ve třech, protože doposud jsme se drželi jen v české kotlině nebo jeden z nás (no já fakt ne) trávil léto v zahraničí. 

Jsme bez plen (ano schválně používám množné číslo, protože pokud nosí potomek pleny, musí je mít automaticky celá rodina-vždy po ruce myslím)

Jako byl to boj, ale zadařilo se...zatím se dařilo jen přes den a ano, občas ještě vyklepáváme h***o z kalhot, ale pro mě je to strašnej úspěch, protože byl Mína nejrychlejší z rodiny (z těch pěti chlapů, co se nám zatím podařilo dohromady porodit) a blízká se nám i na noci bez plen (máme za sebou tři suché noci)

Ne na každý traktor se dá vylézt

Ano, ani nás neminula Země živitelka a ano, pro mě to bylo trochu utrpení, ale chlapci byli ve svém živlu a když se Mínovi ještě podařilo jeden traktor odbrzdit a ve druhém zapnout eletriku, tak to byla úplná výhra

Ne všechny vlasy musí být dlouhý

Zkracovalo se, zatímco já si návštěvu kadeřníka vždy užívala a užívat budu, tak stříhání potomka je boj, takže má sice nad uchem tři delší vlasy, které se mi zatím nepodařilo ustřihnout (jo už to bude měsíc),ale dávám mu je elegantně za ucho a zatím vypadá cool..na Vánoce plánuju mu z nich uplést copánek

A co ještě? Svatební šílenství (letos toho bylo mrak a ještě jedna nás v zimě čeká, některé byly veselé a moc fajn, jiné byly trochu kýčovité a o zbytku nemám chuť ani psát), klíště (to měl jen pes), zahradní domek (konečně ho mám kam zavřít-dítě ne psa) a hlavně plno skvělých zážitků, grilování, koupání, spálená záda a okopané nohy, první stoupání potmě na lego a večeře při svíčkách (když nám nešel proud), zavedení nových tradic, útěky z domu s botama v ruce (separační úzkost vrcholí), vychutnávání nových vín, jídel a cizích i vlastních příběhů a stereotyp a kýč snídaní v trávě...

Hrozně bych si tohle léto chtěla nějak zapamatovat, protože to bylo to první opravdové léto, které Mína netrávil válením na dece nebo pospáváním v kočáru, ale objevoval svět kolem sebe a my ho nechali (pokud nehrozilo, že se zřítí ze skály do moře nebo si splete borůvku s rulíkem)...bylo první, pořádné, horké a nezapomenutelné..plavky a holinky forever pro všechny!!!!!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky